{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بد بختی که نمیتونم بفرستم برات چه کنم🥲💔

من بد بختی که نمیتونم بفرستم برات چه کنم🥲💔
دیدگاه ها (۰)

فک کنم مشکی زیرش لباس سفید ( ولی مطمئن نیستم🥲😂

ک.خلی به روایت تصویر: سعید گفت گربه سیاه دیدید یادی از من کن...

وقتی اشتباهی می خونی عه سعید در استان مرکزی😔🤣حال خراب است سع...

هی بد بختی 🛐چص ناله 😅

خوشت اومد بگو برات بفرستم

بد بختی عه دیگه چه میشه کرد 😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط