{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ااااه با اینا که نمیشه غذا خورد که🗿🙄

ااااه با اینا که نمیشه غذا خورد که🗿🙄
دیدگاه ها (۰)

شرمندتم. دیگه راه برگشتی نیست:)

شکست عشقی خز شده داوشم🗿🤌🏻

حتی اگه اون آدم خودم باشم بازم متنفرم(:

چشماتو درویش میکنی یا سرویست کنم پدرصلواتی؟🔪

قدر ایرانو بدونید بخدا نگا چه غذاهای خوشمزه ای داریم خارج از...

باورم نمیشه هنوز بدون اینا زندم💔😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط