{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی کن و نگران نباش ،چون نویسنده خداست🙏

زندگی کن و نگران نباش ،چون نویسنده خداست🙏
دیدگاه ها (۰)

# دلتنگی

میشه بعضی آهنگ ها رو به عنوان مسکن توی داروخونه فروخت

چقد حقه👌

درد سه حرفه ولی اثرش بینهایته👌

♡زندگی کن و نگران نباش چون نویسنده‌ی ماخداست♡💫💯✨️️🦾#زندگی #و...

اینقدر نگران نباش؛ زندگی همیشه پشت پیچ های سخت خودش، یه منظر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط