{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناراحتی

دیدگاه ها (۱۰)

کوکیچی مبتذل

دیگه نمیتونم ویسگون رو تحمل کنم زمان توش حرکت نمیکنه

اوکی جو و سارا

اوکی الان ناراحتم

...#danganronpa #danganronpa_edit #nagito #game

did i ever tell you about the the the the the time i when the danganronpa and the despair?

i really enjoyed his character

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط