{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ گاهی زمستان هم فصل قشنگی نیست...

دیدگاه ها (۰)

✲ شاید باید قصه رو از زبون شیطان هم بشنویم...

✲ با حیوانات مهربان تر باشیم... ❤

✲ مقداری سخن حق...

✲ من نمیدونم نژادپرستی چیه... !

دیگه قشنگی تو زندگی نیسان نیست🥹😭😭

زندگی سخت نیستزندگی تلخ نیستزندگی همچون نت‌های موسیقی، بالا ...

بزار یادت بیاد که....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط