{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا حسین (ع)

دیدگاه ها (۰)

وقتی تو قبر میزارنم کاش یکی باشه اینو برام بخونه

علی چشاتو واکن

بابا به موهای دخترش حساسه

قسمت ما نیست کربلا

سلام من به حسین(ع) و به کربلای حسین(ع)...⚘️⚘️⚘️

#حسین ع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط