{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی در یه صورت قشنگه...

زندگی در یه صورت قشنگه...
      اونم با وجودِ تــــــــ💋ــــــــو
            درثانیه ب ثانیه زندگیـــــــم
دیدگاه ها (۰)

ای ایران ای مرز پر گهر🇮🇷ایران من🇮🇷#ایران #ویسگون

#نه عقایدت برام مهمه نه طرز فکر و تفکراتت #اگر کشورت ایران ب...

#یاصاحب_الزمان_ادرکنی

زندگی با وجود بچه هام قشنگه 🧿

تو زندگی یه چیز رو بیشتر دوست دارم اونم دوچرخمه

کاش زندگی منم مثل ماهی بود حافظه ۲ثانیه در هر ۲ ثانیه یه زند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط