{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به داد همه رسیدم...

به داد همه رسیدم...
دیدگاه ها (۰)

🫠🎶🎶

🔥🛐🛐

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته بودم...

ولی اون بخش از من که داره از آدما فاصله می‌گیرهو حوصله هیچ‌ک...

رسیدم به تو....

رسیدم به تو....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط