{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم از دایناسور من 🖤🥀

اینم از دایناسور من 🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

🖤🥀

میخوامشولی شدنی نیست 😔‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

خدایا چرا دنیا اینقدر بد شده 🥺💔

خود کشی مرگ قشنگیست ک به ان دلبستم🖤🥀

دایناسور بود 😂

عاشق دایناسور ها هستم🐒

یعنی چی که آویشن برام صدا دایناسور در نمیارههههههههه😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط