{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهش حقیقتو بگم؟...

بهش حقیقتو بگم؟...
دیدگاه ها (۴)

.......

این آهنگ آیس اسپایسی>>>> خب راستی سلاممم چخبرااا

همه ی این 416نفر فرشتننن🫂😭https://wisgoon.com/skz_hollywoodh...

آهنگش روش قفلیمم😭🛐🛐🛐🛐خببب چخبرااا چیکارا میکنیددد

تنها کسی که بهش میتونم بگم بابا

چه جوری بهش بگم دوستش دارم 💔

هیچ هیتری تا حالا تهیونگو زشت خطاب نکرده ... همه حقیقتو میدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط