{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه موقع هایی بود...که دیگه نیست...(:

یادتونه؟!💔😔
#آدامس #سک_سک
دیدگاه ها (۱۱)

کاری کردی....(:

انداختیشون توی اشغالا...(:

من خوبم...!

هه میدونی شوخی کردم...(:

یه موقع هایی حس هیچی نیست...

یک موقع هایی تو زندگی یه زخم هایی میخوری جاش خیلی درد میگیره...

ولی اون روز دیگه من میمیرمپسرا خواهش میکنم لااقل تا وقتی من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط