{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی این آهنگ بختیاری....

ولی این آهنگ بختیاری....
#گوناگون #ویسگون #لری#عاشقانه
دیدگاه ها (۰)

ما دیر آمدیم یا زود هرچہ بود بہ موقع نیامدیم :)!🌓' #دلی#ویس...

#دلی#موزیک #گوناگون

دلبری یا طبیب؟.....#گوناگون #ویسگون #عاشقانه#رویای_داشتنش

هر چقدر که رفتم، هنوز از سایه ی نبودنش گذر نکردم....پ ن پ:گا...

استاد مسعود بختیاری#بختیاری #لری

دلم از بچگی دنبالته

لری ناب.#لری #لر #بختیاری #ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط