{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زجه زدن -

زجه زدن -
خودکشی -
دیدگاه ها (۶)

همچنان منتظر کنسرتی می‌مونیم که توی سال 2025 تمام اعضا باهم ...

یه روزی همه‌ی دردها ، اشک‌ها لبخندها ، تمام باید و نبایدها ...

Dear my friend=)

هنوز هم خیلی ازت متنفرم :))))))))

انار*ایموجی انار نداریم...زجه زدن به دلیل نبود ایموجی انار

هیییی زجه میزنم زجه میزنم تا خود صبح زجه میزنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط