{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو مانده ایی و بغض من....

تو مانده ایی و بغض من....
دیدگاه ها (۰)

با تو عاشقانه گفتم...

قصه ی منو غم تو....

حتی به غلط😘

و در اخر برایش نوشتم.....

مادرجان غم همیشگی من 😭😭تو رفتی من مانده ام با خاطراتت با بغض...

هنوز زنده اییتو یکی از شکست حرف نزن .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط