{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعدمیگن چرا ماهواره میبینی

بعدمیگن چرا ماهواره میبینی
دیدگاه ها (۳)

همیشه بالام مس ماهواره$

ماهواره استارلینک درفضاراشناسایی وهدف قراردهید

بخشش ما دهه ۷۰ و ۸۰ اینگونه بوده....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط