{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها واقعا دارم ایگنور میشم چرا من برای هیچ کسی مهم نیستم

بچها واقعا دارم ایگنور میشم چرا من برای هیچ کسی مهم نیستم حتی فالورام بااینکه کپشن بزارم چه نزارم اصلا اهمیت نمیدین بهم و فک کنم از ویسگون برم بهتره
ودوباره هم ایگ میشم با این حرفایی که زدم💔💔💔
دیدگاه ها (۸)

ناموصا لایک نداره

من اصلاااااا حسودیم نشد💔

تو کامنت ها هرچی دل تنگت می‌خواهد به تهیونگ بگو،؛🙃❤️‍🩹👍فقط م...

درود بر شما هموطنان عزیز🤩با توجه به موضوعاتی که در ویسگون پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط