🔸️اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد ؟!
🔸️اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد ؟!
🔹️فواد ایزدی: آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
ابتدا باید با رقیق کردن اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود !
#بازدارندگی_اتمی #فواد_ایزدی
🔹️فواد ایزدی: آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.
ابتدا باید با رقیق کردن اورانیوم ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود !
#بازدارندگی_اتمی #فواد_ایزدی
- ۲۰۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط