{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم جبران اینکه کل روز پست نزاشتم

اینم جبران اینکه کل روز پست نزاشتم
دیدگاه ها (۱)

شبتون بخیر

خیلی بهش میاد اگه الناز رو دوست داری لایک کن

تا حالا لنز گزاشتی؟خودم نه

خوب شد خوشگل شدمرسی که لایک می کنید 🫶

سیلاممم ببخشید چند روز هیچ پستی نزاشتم امتحاناتم شروع شده بع...

خیلی وقته پست نزاشتم 😓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط