{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به امید اون روز.. 🗿

به امید اون روز.. 🗿
دیدگاه ها (۱۱)

نمیخوام مهربون باشم..

خیلی فکر میکنم.. خستم.. نمیخوام دیگه به چیزی فکر کنممیخوام ب...

هعی..

اما من این دفعه واقعاً درگیر اختلال روانی شدم.. 🤣🗿

به امید اون روز…....#خدا #امید #انگیزشی #حس_خوب #اکسپلور

به امید اون روز🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط