{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقد #بد میشم که همه ولم کنن🖤

انقد #بد میشم که همه ولم کنن🖤

هر کسی که موند واسش #بهترین میشم
                        🤙🏽💸 🧿❤️㊗️
دیدگاه ها (۱)

همدیگرو هرروز بغل کنید،فردا معلوم نیست 🫂❤️‍🩹

هرکی موافق لایک وکامنت

خوشش بیاد،خودش میاد🫂❤️

بد ولم کردی S

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط