{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ از خودم بدم میاد... !

دیدگاه ها (۴)

✲ از این آدما دورم کن...

✲ بزرگترین ظلم چیه...؟

✲ این داستان : اتاق فرار... :)

✲ یکی از غمگین ترین چیزایی که توی بچگی دیدم این قسمت داداش سیا بود...

آخه چرا نمیمیرم

درسا

از خودم بدم میاد،چرا چون هیچوقت شخصیت محبوب کسی نبودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط