{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همونی که دلیل گریه هامون شد...

دیدگاه ها (۰)

حال من بی تو ..

حالا که‌میروی...

تو هیچوقت نمیتونی بفهمی نبودنت چجور دردیه:)

دلیل گریه هیچ دختری نباش...🖤

این محرم خیلی هامون بجا تو گریه میکنیم#محرم #ایران #رهبر_شهی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط