{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

البته خوب کسی رو ندارم اینجوری.....

البته خوب کسی رو ندارم اینجوری.....
دیدگاه ها (۴)

نگاش کن او خودااااا

اصلا دوست ندارم ایسفاد رو اینجوری با این مدل اهنگ ببینم🥺💔

میدونی من برای اس دوم اگه طرف خوب کتاب رو نگه داده مشکلی ندا...

مگه من کار بدی با تو کردم که رفتی اینجوری پشت سر من حرف زدی؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط