{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پین کُن تو مَغزِت!

پین کُن تو مَغزِت!
دیدگاه ها (۰)

میزَنَم میگامِت!

BAH BAH

"مُحَبَت زیادی خوب نیست"

این جُمعِه دوتایی میکُنیم فَرار.

https://splus.ir/heartmelodY1‌ همیشہ با مغزت رهبری کن نہ قلـ...

این آهنگ هر روز تو مغزت تکرار میشه:::(به یادماندنی) ⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط