{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط می‌خوام مال تو باشم

فقط می‌خوام مال تو باشم
دیدگاه ها (۰)

هعی مردیکخ حرومی گو میخوری مسخره می‌کنی

من تهیونگ می‌خوامممممممم

و تو انداختی سطل زباله

می خوام مثل مادرم در سال ۱۹۸۵ باشم

میخوام مال تو باشم))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط