{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب من خیلی خوبم اصلا گریه نکردم اره 😑😶

خوب من خیلی خوبم اصلا گریه نکردم اره 😑😶
دیدگاه ها (۲)

دوتا ددی ها وارد میشوند 🧿🧿

این قسمتش خیلی خوب بود 😂

بچه ها بنظرتون اون لحظه کاچان برا دکو خوشحال شد ؟

😶

امرا اگه هیونگجینم رو پیدا کنم .بچه ها اصلا حالم خوب نیست فق...

همشون خیلی خوبنننجز اخگری در خاکستراصلا حال نکردم باهاش💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط