{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان چهارشنبه ها بدون این آقا چه غلطی کنمم😂😭

الان چهارشنبه ها بدون این آقا چه غلطی کنمم😂😭
@nil.90
دیدگاه ها (۷)

دعوا سر خانومی🎀@nil.90

کریسمتون مبارک🎄✨️(میدونم یذره دیره)@nil.90

اون فقط یه سریال نیست🙂@nil.90

کیا دیدنش😭@nil.90

من می‌خوام توی کتابا زندگی کنمم این منصفانه نیستتت))😭

یادتونه میگفتم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ؟تازه اون موقع...

اقا الان دیگ نمیرم خوبه؟روانیم کردین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط