{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی یهو یاد نداشته هام میوفتم 🚮

وقتی یهو یاد نداشته هام میوفتم 🚮
دیدگاه ها (۱۱)

....

من هم باعدد هفت یاد پسرا میوفتم هم با عدد چهار یاد بچه هام😢

این منم که ۲۴ ساعته همچین حسی دارم وقتی یاد یه نفر میوفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط