{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا سیدتی و مولاتی رقیه بنت الحسین 😭

یا سیدتی و مولاتی رقیه بنت الحسین 😭
آخ که جیگرم آتیش گرفت...
دیدگاه ها (۴)

#رهبر_شهید#جنگ_رمضان

با هر پوشش و عقیده ای باهم برادر و خواهریم...#رهبر_شهید

#محرم #محرم_و_صفر #محرم_اربعین_حسینی🖤

قرارمون از این به بعد کف خیابون #ایران #جنگ_رمضان

یا رقیه بنت الحسین انا شفاعتی

صلی الله علیک یا رقیه بنت الحسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط