{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوجو رو خیلی دوس میدارم

دیدگاه ها (۳)

تو فرض کن رو دو تا نقاشی کراش بزنی

وقتی گوجو داشت کتک کاری میکرد تنها چیزی که میشنیدم نیگر نیگر...

چه ادیتیه

من و پسر خالم وقتی یه کار مهم دارم و رو مخم میره:

اینارو خیلی دوس میدارم🫠☕️

هرچند گوجو رو بیشتر دوس دارم ولی سوکونا هم باحاله

من چیزای شیرین رو دوست دارم چون گوجو دوس داره🥺✨🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط