{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من جای گربه بودم سکته رو میزدم :))

من جای گربه بودم سکته رو میزدم :))
دیدگاه ها (۳)

بیا خودم بهت چقدر میتونم عوضی باشم :)

بای:))))🫠👋😐🌚

بنظرت توی دنیا دیگه هم با هم دوستیم؟!.آره:)

( :MBTIیزره از

اگه من بودم سکته میزدم😅

گربه اومد شب کنارم تاریک بود سکته رو زدم

وای بچه ها امروز رفته بودم ثبت نام مدرسه سعدی داشتم از استرس میمردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط