{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


تـــ🤍ـــو
بهانه ی من :))
دیدگاه ها (۱)

‌در موردش ناراحت نیستم درموردش دلم خیلی شکست💔

من از نفسات کشیدم نفس...

‌تو هر وضعی دلم به تو قرصه💝

‌متعهـ💍ـد شدم به تعهـدی به نام طُ:)❤️‍🔥

‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌⠀‌‌‌‌‌‌‌‌‍عهد بستم نفـــســـ...

تو ♥️بهانه ی من🎶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط