{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#یاد و خاطره

#یاد و خاطره
دیدگاه ها (۰)

#*چه زیبا وخوشحال کننده است**که صبحگاه چشم بگشاییم و**یادمان...

#ﺑﻌﻀﯽ ﭼﯿﺰﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﺎﻥﻣﺜﻞ ﺯﺭﺷﮏ ﻭ ﭘﻠﻮﻣﺜﻞ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﯿﺎﺭﻣﺜﻞ ﭘ...

#بلالیط

#الهی غروب غروب غمهاتون باشه

یاد خاطره افتادم.....

شهید احمد کریمی

تلخ ترین پیک ها...یاد آور شیرین ترین خاطره هاست...🕊️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط