{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر بدم....ولی چرا

دیدگاه ها (۲)

):(:

متنفررر

مامان منو ببخش که نمیتونم...ببخش

ولی....گناه من چی بود؟؟؟؟

ایفون انقدر بدم میاد شیاعومی بیشتر میپسندم آیفون نصفه چیزاش ...

این آهنگ انقدر وایبش خوبه که میتونم کل روز بهش گوش بدم و گری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط