{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل ماه میمونی روشن می‌کنی شبامو :)

مثل ماه میمونی روشن می‌کنی شبامو :)
دیدگاه ها (۱)

🦕رو نود و نه قفلیم کزکشاا ویو ریده صد کنین ذوق کنم ایبابا

🦕..

قدر هم بدونیم یهو چشم وا می کنی می ببینی دیگه.........نیست ب...

شبامو حروم کردی 🌌💔#ویسگون

اینو هیچوقت یادت نره،تو این دنیا آخرش خودت میمونی و خودت ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط