{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من تا ۲ روز دیگه بیشتر نیستم و میخوام گوشیمو بردار

بچه ها من تا ۲ روز دیگه بیشتر نیستم و میخوام گوشیمو بردارم چون مدارس داره شروع میشه (هعی.. )
دلم براتون تنگ میشه خوشگلا 🥰😇💓🎀💖
گفتم از الان خدافظی کنم.
خدافظظظ🥺💖
دیدگاه ها (۵)

حقققق😁😖🤦‍♀️

🤣🤣🤣

#txt

بهترینننن😇

میخوام برم دیگه ولی دلم براتون تنگ میشه

بچه ها من میرم 5 روزم نیستم بای😘🤭🥺 دلم برای اجیمم خیلییی تن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط