{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


مـن‌باوجودت‌حسـودترين
آدم شهرم‌چون‌......
دیدگاه ها (۰)

. 𝓉ℴ 𝒶𝒷𝒶𝒹ℴ 𝓎ℯ𝓀 𝓇ℴ𝓏ℯ 𝓂𝒶𝓃𝒾 ...

‌ پای یه نفر بمونید تا تهش...خوشا آنان که یار با وفا دارند⛓️...

🙇😢

👫💑💜💛💚💚💛💜

کن بچه پایین این #شهرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط