{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه اقا الان بودن

بابت این چند شب که تو خیابون بودید اینو می گفتن.....
#شهید_آیت‌الله_سید‌علی‌_حسینی_خامنه‌ای
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
دیدگاه ها (۰)

صالح بعد صالح

گرگ‌ها خوب بدانند در این ایل غریب

تجمع عزاداران شهید خامنه‌ای در تورنتوی کانادا

کودکان غزه چالش بزن تلاویو رو راه انداختن

در این بخش، نماهنگ ترکی استانبولی «رهبرم علی خامنه‌ای» توسط ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط