{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هرشب که تو اتاقم تنهام:]

من هرشب که تو اتاقم تنهام:]
دیدگاه ها (۶)

ولی جوری که خیلی از آهنگا بر آدم آرامش میده......مدیونید فک ...

نیازمند همچین آدمایی🤧

:]

هیچوقت!عوضی پست

کاش بشی پیدا پیدا بی تو من تنهام تنهام 😐

بی تو هرشب این دیونه

بی تو هرشب این دیونه......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط