ما همین الان هم رو رنگ پوست داریم ادم میکشیم.... باحال که
ما همین الان هم رو رنگ پوست داریم ادم میکشیم.... باحال که میشد ...ولی ادما جنبشو ندارن ..
- ۲.۹k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط