{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا حس بدی هست

واقعا حس بدی هست
دیدگاه ها (۱۰)

عشق در همسایگی

تنهایی

۴٠ متر. مغازه س. چاه نفت. که. نیست.

جدی خودتون بگید تو کامنتا واقعا یه حس بدیه یه نفر دوس داشته ...

حس بدی میگیرم دیگه .!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط