{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی ادامه داره.چه انتخاب کنی حرکت کنی.چه عقب بمونی در گ

زندگی ادامه داره.چه انتخاب کنی حرکت کنی.چه عقب بمونی در گذشته گیر کنی.پس سعی کن انتخابت حرکت به سمت جلو باشه.
دیدگاه ها (۱)

کیا دوست خوب دارن😉😉

پیشکش نگاه مهربونتون دوستان🥰🤗😉

این صبر که من می کنم افشردن جان است.

زندگی مثل دوچرخه است برای اینکه نیفتید باید حرکت کنید ۱. توق...

منم یه زمانی فکر می کردم که زندگی اجباره،اما نه؛زندگی سراسر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط