{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤌

🤌
دیدگاه ها (۳)

تو چه کردی که به گور پدرم خندیدم...:)

تو زندگیم همیشه تهیونگ بودم💔😂

ولی این اهنگ یونگی🛐

3:00

نمی دونم چرا شما ها هم🤣

ای کاش که بیدار شوم باز تو باشی بی آنکه نخی مو ز سرت کم شده ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط