{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره من عصبانیتم رو رو خودم خالی میکنم تا کسی اسیب نبینه:)

اره من عصبانیتم رو رو خودم خالی میکنم تا کسی اسیب نبینه:)
هرچقدر تلاش کردم ....
ولی بازم ادم بدرد نخوری هستم:)
دیدگاه ها (۱۳)

امروز تو مدرسه برام قلدری کردن ولی قرورم نزاشت از خودم دفاع...

هرکاری کرد بگیره کارش....

۱ هفته شده برنگشتی:)https://wisgoon.com/sohxer

چون اشتباهه....:)

نمیدونم...یادم نمیاد عصبانیتم رو سر کسی خالی کرده باشم...شای...

اره درسته من یه آرمی هستم و کاملا به خودم افتخار میکنم 🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط