{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایران لعنتی ......

ایران لعنتی ......
دیدگاه ها (۱۸)

تو بگو بهشت کودومه😔😕

اون پدصگی که گفته بی‌تی‌اس شیطان پرستن رو میخوام😑😠

ریدن تو ایراننننننن😔

ای کاش......

دلا بسوز برای مادران کودک از دست داده بخصوص مادران دانش آموز...

war

دروغ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط