{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چایی بریز، بشینیم غصه بخوریم.

یه چایی بریز، بشینیم غصه بخوریم.
ִֶָ࣪
دیدگاه ها (۰)

دردام بیشتره از حرفایی که میزنم .....!

هیچ کس اندازه ادمی که ذوقت کور نمیکنه اولویت نیست.

من از اهالی ای کاش ها بی ثمرم اگر تو خسته ای از من من از تو ...

همه حرفام دروغ بود من هنوز عاشقتم🤌💔. ִֶ࣪

چایی یه جوری خوبه که انگار میگه : غصه نخور همه چی با من ☕ ^....

چایی بخوریم تا شام خوشمزه مامان پز بپزه ☺️

بزار غصه مون رو بخوریم دیگه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط