{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


-حس مزخرفی که داره::
دیدگاه ها (۰)

☆•••

☆وایییی بمیرم الهی😢😭😭💔آدم تازه وقتی قدر داشته هاشو متوجه میش...

☆_یا اونایی که حتی دست همو نگرفتن...؟:)

☆•مهربان‌تر باشیم•

چه افکار مزخرفی:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط