{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏از خدا که پنهون نیست، ولی تا میتونید از بنده‌هاش پنهون کنید.🙂💔🦋

🐾🖤
دیدگاه ها (۰)

احتیَاج‌ندارِم‌ب‌هیچکَس؛🦋🖤

یادِ آن شب که دلش را به دلم داد بخیر🔗🖤•🐾

هربار هی راه اومدم، کوتاه اومدم، کنار اومدم. ولی این بار دیگه نیومدم،این بار از همون کنار رفتم،این بار دیگه نمیام،هیچوقت نمیام.🖤🦋

ما ک از دل ها رفتیم پس بگذار از یاد ها هم برویم😅👊🏿

حقیقتا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون ذخیره های گالری ...

خدا به بنده هاش امتحان سختی میده ها از ریاضی هم سخته ☠️😹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط