{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی درک میکنه طرف رو خیلی هم براش مهمه

هرکی درک میکنه طرف رو خیلی هم براش مهمه
دیدگاه ها (۱۴)

غم عشق غمم شادی عشق شادیم

هرکس محل بده بهتر هم تحویلش میگیرم بی احترامی باز هم تحول شا...

سلام امیدوارم حال ودل خوشی داشته باشید

صبورباشیدکه امتحان الاهی سربلندباشید

من اصلا طرف رو درک نمیکنم خودش یجا کم میاره میاد میگه اسم ما...

هرکی اینکار رو میکنه تو کامنتا بگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط