{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mmmm.kh 37196906

دیدگاه ها (۰)

🌱دکتر انوشه چقدر قشنگ میگه برای رسیدن به آرامش کافیه به خودت...

🤞🏻ایندتو بساز

رفتنم خیلی بی سر و صداست 🥲بعد میگی این دختر منو خیلی دوست دا...

♨️ آتش بس از منظر امام خمینی ره اینگونه است.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط